2012. december 31., hétfő

2012 legszebb ruhái

Tavalyhoz hasonlóan idén is készítettem egy összeállítást az elmúlt év legszebb ruháiból, estélyijeiből. Így 2012 utolsó napján lássuk a legcsodásabb öltözékeket a vörös szőnyegről! 


1.) 
Képzeletbeli listám első helyén Diane Kruger halványkék Giambattista Valli ruhája áll, melyet a színésznő a Cannes-i Filmfesztivál vörös szőnyegén viselt. 



2.) 
A második helyezést nálam Demi Lovato púderrózsaszín Marchesa estélyije nyerte. Nagyon tetszik a ruha színe, anyaga és barokkos díszítése is. 




3.) 
A dobogó harmadik fokára - a még nem túl ismert tervezőnő - Maria Lucia Hohan könnyed anyagú, kékeszöld estélyije került, melyet Maria Menounos viselt az Oscar-díj átadó Gálán, Los Angelesben. 





4.) 

Julianne Hough türkizkék strasszos Georges Hobieka Couture ruháját találtam az év negyedik legszebb öltözékének. 




5.) 
Az ötödik helyen egy ciklámen Donna Karan Atelier selyemruha áll, melynek a színébe azonnal beleszerettem! 




6.) 
Scarlett Johansson MET Gálán viselt estélyijét választottam a hatodik helyre. A csodás Dolce & Gabbana ruha barokkos díszítése és a különleges szoknyarésze fogott meg leginkább. 



7.) 
Hetedik helyen nálam Kate Middleton türkizkék Jenny Packham ruhacsodája volt a befutó.


8.) 
A következő helyre Zac Posen tavaszi kollekciójának egyik legszebb darabját (ami tulajdonképpen egy esküvői ruha) választottam, melyet Coco Rocha viselt a vörös szőnyegen. A derékban szűkített fazon és a különleges vállmegoldás tetszik legjobban benne.


9.) 
Az utolsó előtti helyen egy nem klasszikus értelemben vett estélyi ruha áll. A gyönyörű királykék nadrágkosztüm és a hozzá illő rózsaszín top tervezője Salvatore Ferragamo.




10.) 
Utolsó helyre szintén nem egy hétköznapi értelemben vett elegáns estélyit választottam. A Falguni & Shane Peacock Couture divatház ruhája - talán különleges szabása vagy érdekes színei és mintázata miatt - mégis nagyon megfogott. 




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése